2 GADIS REMAJA TERPAKSA MENEMPUHI DETIK HITAM DICABUL SEWAKTU BEREBUT MENDAPATKAN TUDUNG.



TAKSUB dengan tudung berjenama FAREEDA, beberapa orang gadis merelakan diri mereka dicabul oleh sekumpulan lelaki yang berpura-pura untuk berebut mendapatkan tudung tersebut.

Seorang gadis bernama Amira 23thn (bukan nama sebenar) telah berkongsi pengalaman hitam tersebut. Beliau terpaksa merelakan punggung dan dadanya diramas oleh sekumpulan lelaki demi mendapatkan tudung tersebut.
” ada tangan yang telah menyeluk ke dalam pakaian saya dari bawah dan meramas payu dara saya dan saya tak mampu berbuat apa-apa” kata beliau.

Menurut seorang lagi mangsa bernama Syafiqah 18thn (bukan nama sebenar)
kain beliau beberapa kali cuba ditanggalkan oleh orang yang tidak diketahui, “saya berasa sangat malu apa bila terasa ada tangan telah menyeluk ke dalam seluar dalam dan mengusap kemaluan saya, terasa payu dara saya juga di ramas, saya menjerit akan tetapi tidak dipedulikan oleh pengawal yang bertugas, saya tidak mampu berbuat apa-apa hampir 15 minit sehingga saya mengalami luka kecil di bahagian kemaluan dan puting payu dara”

Seorang lelaki telah kehilangan dompet dan telefon bimbit sewaktu berebut dalam kekecohan tersebut.Laporan polis telah dibuat pada hari kejadian.

Oleh yang demikina semua dinasihatkan berhati-hati dan menggunakan akal fikiran yang waras sebelum membuat sebarang tindakan dikhuatiri kes cabul dan kecurian berulang lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan